Filter by rating
filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
1.0
Details
Petco - GROOMER BUTCHERED MY DOG
Petco - GROOMER BUTCHERED MY DOG
Petco - GROOMER BUTCHERED MY DOG
Petco - GROOMER BUTCHERED MY DOG
Petco - GROOMER BUTCHERED MY DOG
Went to Petco on Hwy 6 south Houston Tx I've gone there numerous times and never had a problem but today a new groomer was there I told her I only wanted him shaped up and not shaved to where you can see his pink skin they did the exact opposite his privates was...
View full review
6 comments
Anonymous
#985438

They would be owing me some money, I hope u didnt pay them...Take them to Court...thats exactly what I've would have done...They need to get out of business!!Poor Baby.....So Sorry for what u r going thru...I am a animal lover and I would really be ready to whip someones A..

View more comments
Review
#563897 Review #563897 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • How my dog was handled
Reason of review
Poor customer service
Preferred solution
Let the company propose a solution
I am going through the same things. My order was sent and received but it contained the wrong items. First call was no problem "so sorry" we will replace it. She could give me no confirmation number but said I would receive an email, after 4 days no email, no...
View full review
1 comment
Petco
#900758

We're sorry to hear about your recent order experience, thank you for bringing this to our attention. Can you please call our customer support at 888-824-7257 so our team can speak with you further about what happened and look into this?

Review
#558038 Review #558038 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service
Loss
$55
Preferred solution
Deliver product or service ordered

Petco in Hampton, Virginia - Horrible, smelly, dirty

The Service at petco is terrible. We walked into the place and it smelled like cat *** We walked to the fish tanks and most of the fish were dead and eating each other. Some were stuck in the plants. When we told staff they didn't know anything about fish or any animals. No one asked to help us. I got a fish that was stuck out of a plant and none of the fish are healthy and the place is dirty. I know from my mom because she owns two successful cage free doggy day cares slash rescues. Never going there ever again.
View full review
1 comment
Petco
#900759

Thank you for bringing this to our attention. Can you please call our customer support at 888-824-7257 so our team can speak with you further about what happened and look into this?

Review
#557878 Review #557878 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service
1.5
Details
On 10/29 I placed an online order for saltwater fish and inverts. Of the 13 specimens in the order 9 were either DOA, or died in the first 2 days in my aquariums. I am an experienced aquariast with 60and 150 gal tanks with advanced filtration equipment, live rock,...
View full review
1 comment
Petco
#900146

We apologize for any inconvenience you've faced with your online order and we'd like to help in any way we can. Can you please call our customer support (888-824-7257) so that our team can look further into this?

Review
#557567 Review #557567 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Poor customeer service
  • Poor livestock health
Reason of review
Poor customer service
Loss
$750
Preferred solution
Deliver product or service ordered
Tags
  • Live Fish

Petco - Terrible Customer Service

2.4
Details
Tried to place a repeat delivery order of $52.00 just to test the waters before I used it to order approximately $250.00 per month. The order was completely messed up including the use of rewards points and free shipping. I spent over 3 hours in 4 days on the phone trying to get everything worked out. After one call lasted over an hour, I finally asked if I could speak with someone in the US. I was told no, Petco has a contract with this overseas company and they could not transfer me. I thought I was doing business with a US company providing jobs in the US. Found out I was mistaken. Too many other pet stores out there. I will find one that wants my business.
View full review
1 comment
Petco
#899957

We're sorry to hear about your recent order experience, thank you for bringing this to our attention. Can you please call our customer support at 888-824-7257 so our team can speak with you further about what happened and look into this?

Review
#557523 Review #557523 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Customer service
Reason of review
Poor customer service

Petco - Leopard Gecko Review from Eureka, California

1.0
Details
Here is Eureka Ca they have leopard geckos, anyone that knows about leos know that you need to seperate them if there is a big size difference. Well we have talked to them a few times about this one baby leo that is more then half a size small then a few of the leos in the tank. All the leos look dehydrated, they dont have a wet hide and some of them look like they havent ate in days. We are stuck and not sure what to do for the little ones, it really sucks.
View full review
1 comment
Anonymous
#899791

Thank you for bringing this to our attention. Can you please call our customer support at 888-824-7257 so our team can speak with you further about this and investigate the situation further? Thank you.

Review
#557392 Review #557392 is a subjective opinion of poster.

Petco - Corn Snake Review from Alamogordo, New Mexico

I bought a corn snake for my b day from petco on 1960 and w lake houston. It died 2 weeks later and xome to find out they have not been eating. So i buy a ball python and 2 weeks later the snake and its cage is full of nites. I bring him back they tell me uts after the 30 days by 3 days nothing they can do. I fibd out all there snakes have mites and cant sale me another obe. I sent soneone back in and they took the sign down and say they are all healthy. Nope they have mites.
View full review
1 comment
Anonymous
#899548

Thank you for bringing this to our attention. Can you please call our customer support at 888-824-7257 so our team can speak with you further about what happened and look into this?

Review
#557134 Review #557134 is a subjective opinion of poster.
Took our yorkie to Petco for first time to be groomed. My daughter explained to the groomer all she wanted was a trim. She even showed Groomer a picture of the trim she wanted. Should have known when Groomer just slightly glanced at picture that there was gonna be...
View full review
1 comment
Petco
#897657

Hi there! We'd like to look into this further.

Please contact us at 888-824-PALS (7257) and provide the store location and the date your appointment. We look forward hearing from you.

Review
#555861 Review #555861 is a subjective opinion of poster.

Petco in Sikeston, Missouri - Review

They suck! Their staff is disrespectful and rude. The Cape Gerardeau store has a girl named Melissa who is hateful and rude and I'll never go there again because of her.
View full review
1 comment
Petco
#894298

Hi there. We're sorry to hear about your recent store visit and we'd like to change that. Can you please call our customer support at 888-824-7257 and provide the store location, the date of your visit, and details related to what happened so our team can look into this further?

Review
#553151 Review #553151 is a subjective opinion of poster.

Sick Saltwater Fish from Petco

Over a period of several months I have lost around $150.00 worth of Saltwater Fish, their customer service is non existent, they send your call to people who can barely speak English. One Koran Angel had a virus and died after a few weeks, some Clownfish they sold me didn't last a week. I've been keeping Saltwater fish for several years with few problems, they told me for all my losses they would give me a $20 credit toward a fish purchase. I went by their store today and saw fish scratching themselves against rocks along with others with torn fins and some that seem to have trouble swimming. My advice ..STAY AWAY, I am DONE with these thieves You could wipe out your entire tank with their diseased fish..
View full review
1 comment
Petco
#893701

Can you please call our customer support at 888-824-7257 and provide the store location, the date this happened, and details related to what happened so our team can look into this further?

Review
#552767 Review #552767 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Dying saltwater fish